PoSt YaNg DiSuKai RaMai

Search Blog IDA CY

Tuesday, August 16, 2011

Abou Me Mungkin K0t... ^_^

Emm... aQ x tAw Nk tLis aPe... n aQ x tAw aPe fuNgSi "BLOG" Ni... Emm... Aq meMng x pHm... : p...
Nma SaYa IDA CY... kenapa IDA CY??  sebab org panggil saya IDA n kawan2 rapat ida panggil CY... kLau k0raNg Nk paNgGiL SaYa CY pUn SaYa x KeSaH... #_#
cuKupLah tHu setAkaT iTu... SaYa sEk0laH kt sNi je... x JaUh p0n... he3... MaSa seKoLah RenDah.... Ida  seKolAh kt SEKOLAH KEBANGSAAN MORAK... 2 p0n kLaU k0rnG kNaL la... eMmm... nk CkAp aPe lGi ni... Dah x De k0t.... dAh cuKuP laH 2... mUnGkiN...
OLA...

ApApUn... SeLaMaT DaTaNg Ke Bl0g IDA CY... jUsT tEkAn LiNk Di BaWaH... ^_^

idacy.blogspot.com





SALAM PERKENALAN SEMUA!!!


3 comments:

  1. hye,,,
    comey orgnyer =)
    follow me back yea hanamici14.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. nk taw blog 2 cm ne,,try larr tgok blog org laen,,cube tgok blog sye,..

    ReplyDelete
  3. haha! mcm2 laa... 10z sis p nk follow orng lain cmne?? x pandai la.. ajr bleh??

    ReplyDelete