PoSt YaNg DiSuKai RaMai

Search Blog IDA CY

Friday, January 27, 2012

Andai Kau Bahagia...

Pernahkah kau terfikir tentang perasaan aku?
Pernahkah kau cuba untuk mengenali aku?!
Pernahkah kau faham tentang diriku ini?
TIDAK! Kau tak pernah mengambil tahu!

BENAR! Memang benar apa yang kau ucapkan kepada ku...!!!
Aku BODOH kerana tidak memahami maksudmu...
Tapi kenapa aku yang kau HINA!
Kenapa aku yang menjadi MANGSA!!!



Tidakkah kau nampak apa yang ada disebalik hatiku yang sayu ini???
Ohh... aku lupa...
Kau memang buta hati!!!! Buta segala-galanya...

PEDIH...

Andai ini yang kau pilih...
Andai ini yang kau mahu...
Andai ini yang membuatmu bahagia....
AKU sanggup berundur...

Somoga kau bahagia dengan si DIA...
Somoga bunga yang kau pilih kekal harumnya...
BUAT SELAMA-LAMANYA...

Halalkan segalanya untuk diriku...
Biarlah aku pergi membawa hati ini...
Membawa diri untuk merawat hati yang hancur ini...

Semoga kau bahagia...
Buat selama-lamanya...




Thursday, February 3, 2011 at 2:51pm

( kata2 yg dh lama ida buat n ida letak dlm fb... hehe... maafla ida nie jnis yg suka munulis kata2 merapu cm ni... ^_^ ) 10z 4 read...


4 comments:

  1. akak komen je la ye..hehe..

    nampak mcm sajak pulak entri ida kali ni.

    Ida sekolah lagi kan? Nasihat akak, tak perlu ade perasaan2 gini lagi.. Kat u nanti, lg byk lelaki yg hebat2. Yang membuatkn Ida fikir, huh, menyesal aku pernah suka kat budak ni budak tu time sekolah dulu (pengalaman akak :P)

    kenapa kita perlu memilih mereka yg tak hebat utk menghiasi hati kita? Kan? Reserve satu tempat di hati Ida, utk si dia yg benar2 istimewa dan halal untuk Ida..selepas Allah, Rasulullah dan ibubapa kite..



    Salam sayang dr Kak Mus ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha!!! sabar kak... ida x pernah pun bercinta-cinta nie... ida just merapu jer... kn ida dh kata... haha... jngn ambil serious k... klau ida bercinta pun mamat yg jdi kekasih ida mesti x sampai sehari nk mintak putus... perangai ida bkn mcm org laen...

      apa pun.. 10z atas nasihat sis muslimah... ^_^

      Delete
  2. hehe, lupe nk gitau.. ni bukan tuk Ida je, tuk org len jugak, kut2 ada yg terbaca ke.. saja je share awal-awal..

    ha, kak muslimah pun muslimah la.. ramai jugak yg silap nama akak.. hoho~

    ReplyDelete
    Replies
    1. hoho... x de pe laa...

      oppsss sory kak muslihah... salah eja la plak... apapun... 10 q sis... ^_^

      Delete