PoSt YaNg DiSuKai RaMai

Search Blog IDA CY

Friday, January 27, 2012

KeNa HaCk 24 HoUrS!!!



yup... ida kena hack 24 HOURS... nsib baik laa ida mintak blik blog ida ni dia bgi... ida memang bersyukur sngt2... ida memang x boleh tidur... homework ida terbengkalai terus... x leh nk buat apa... bkn apa... ida ni knak2 hotlick... ida on9 fb kejap je... tpi bleh dkatakn ida selalu on9 blog ni... ida on9 blog dngr lagu tngok2 blog org laen... smbil2 2 ida buat homework ida... tpi bila kena hack semalam... dh la tngh buat homework... tiba2 bila nk msuk blik blog nie... dia tulis... YOUR PASSWORD HAD CHANGES 1 HOUR AGO...
 


YA ALLAH  byangkan klau korang duduk kt tmpat ida mcm mna... kerja sekolah yg ida tngh buat ida dh x kesah dh... trkejut... memang panik giler... try buka FACEBOOK... x boleh jugak... memang air mata nk menitis dh... tpi ida dpat thn lgi... ida buat blog ni sejak thn lpas lgi ckit2... ida bknnya pndai... mklumla kanak2 hotlick kan... tetiba jdi cm ni.... ida memang stress... ida usaha jgk nk dpatkn fb n blog nie sebelum ari sabtu bab ida kna masuk hostel ari sabtu nie... 






ida memang nekad... ida on9 fb guna fb kwn ida... selagi ida mampu meminta blog ida ni blik dan merayu kt hacker 2 sebelum ari sabtu... ida akn buat... apa yg dia mintak klau ida mampu ida akan buat... tpi klau ida x dpat jugak blog ni sebelum ari sabtu... ida redho... tpi ALHAMDULILLAH hacker 2 bgi blik blog ida nie... cuma fb 2 dia kta mcm kena block ke apa ntah... dia kta pandai2 la ida... ida mintak tolong dia supaya ejaskan fb ida 2... harap2 dia nk tolong...



nasib baik hacker yg hack ida nie baik... klau x memang ida x dpat blik blog ida nie... sebenarnya hacker2 2 ada tujuan knapa diarong buat cmni... dia x nk kita terlalu berbloging sampai leka dn lalai... tpi cra diorang yg mungkin plik n terrrrlalu kasar... mungkin bleh buat laen org jatuh sakit...  boleh buat org laen x bleh buat apa2 bila kena hack mcm yg jdi kt ida... tpi klau kena hack dngn hacker yg sama cm ida... inyaAllah... dia akn bgi blik blog k0rang...

facebo0k ida??? entahlaa.. klau hacker 2 x nak tlong ida... redho je la... tpi ida hrap sngat dia nk tlong ida... kepada korang... jngn terlalu berbloging sngt n jgn abaikan security blog korang k... apa pun... 10z 4 read #_#

2 comments:

  1. Replies
    1. hati2 la jugak... tpi x pandai nk buat security...:( sedih...

      Delete