PoSt YaNg DiSuKai RaMai

Search Blog IDA CY

Tuesday, February 17, 2015

Kenangan Segumpal Emosi

Assalamualaikum dan HAI !!! Hehehe ~ Sory Ida lama takk update entri dalam blog neh . Ida takk de broadband nakk on9 n menulis . So sad kan ? :( BTW , Ida ada banyak cerita yang nak Ida kongsi dengan korang . Felling So EXCITED ! >_<


Muka Poyo Sikit . . KehKehKeh !

Bagi yang ikut perkembangan blog ida , korang masih ingat lagi takk ADEQ yang sakit kanser tulang tuu ? Haa . . . Alhamdulillah sekarang adeq dah semakin sembuh . Dari tak boleh jalan langsung kepada pakai kerusi roda . . .Dari kerusi roda kepada berjalan balik secara beransur-ansur .. . Dan sekarang adeq dah boleh berjalan semula macam normal . Tapi , , , kalau  ADEQ nak jet-jet orang , bagi kaki kat orang tu memang takk boleh laa . . . Hehehe ~ Adeq nampak jer ayu macam tu , tapi ganas taw ~ KuiKuiKui . . (jangan marah ye deq :p ) Ini pic terbaru adeq . . Alhamdulillah dia hepy macam dulu jugak n dia dah ambil exam PMR pada tahun ini . . Walaupun adeq ambil exam PMR lewat setahun dari kitorang , kitorang semua yakin yang dia dah buat yang terbaik . ^_^


ADEQ

Kalau dulu adeq berada kat KELANTAN tapi sekarang adeq dah pindah tinggal kat KEDAH . Dia ikut ayah dia tinggal kat sana . Maklumlah , ayah dia kerja polis . Nak buat macam mana kan ? ^_^ Jadi , setiap kali adeq balik Kelantan , kitorang satu 'geng' akan berkumpul . Buat hilang rindu katakan . Hehehe ~ Walaupun adeq jauh dari kitorang , kitorang tak pernah lupakan adeq . INSYAALAH persahabatan kitorang nie , kitorang akan jaga sebaik mungkin dan kalau boleh hingga akhir hayat kami . Korang pun doakanlah kami ye . ^_^ AMIN ~ Ida dah takk tahu nak cakap apa lagi . So, Ida biarkan gambar-gambar kitorang nie pulak yang bercerita k ? KEEP SMILE !!!


Ini Gambar Terakhir Yang Ida Upload Dulu




















































Setiap detik kami bersama , ia amat begitu berharga ~ Thanz for reading.. ^_

Nak duit masuk tanpa menggunakan MODAL?? Jom join dengan http://myinvitepay.com/?ref=204242 sekarang!!! xrugi ^_^

No comments:

Post a Comment